Bäst

Bästa junior-K4:an på länge. Japp så är det ! Grabbarna paddlade idag till sig en otroligt fin andraplats i B-finalen på EM i Zagreb. Så himlans häftigt. Och så himlans häftigt att vi får vara här och vara med och heja !!!! Och det fortsätter att strömma in kanon-resultat från svenskarna. Imorgon fortsätter finaler med massor av svenskar i både A- och B-finaler. Och vi fortsätter heja och skrika oss hesa för att hjälpa till.

Och idag på morgonen tog jag ju en sväng i till centrum. Hittade inga kläder att köpa eller så men hittade en marknad med frukt och grönt. Jättefina frukter med hur bra priser som helst. Så nu är mellanmålen fixade för resten av veckan. Och ikväll nu så har vi hela svenska supportergänget varit inne i Zagreb och ätit pizza. Jättebra mat har dom här och till jättelåga priser. Ikväll åt gubben en Lasagne och jag en pizza, vi drack 1 öl, 1 glas rött vin och tog 1 vatten till och det gick lös på ca 120 svenska kronor. Så vi fortsätter äta och dricka gott !!!

Och jag har hittat låga , gröna converse till Mackan. Han kommer bli överlycklig i morgon när han får dom. Och jag var överlycklig för priset. Ca halva priset mot hemma i sverige. Så dom är han värd efter sina kanonlopp!!



Innan start !



Strax innan målgång.



Vid vägningsbryggan, där kanoten ska vägas. 4 killar myser av framgång !!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

vad glad han ska bli =) kram

2011-07-03 @ 01:39:52
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0