By Tram

Nu på morgonen , här i Zagreb, ska jag ta mig ner till Centar. Ner i "byn" och kolla lite. Zagreb ska vara i storlek som Stockholm tror jag. Och jag vill gärna se lite och kanske göra nått fynd. Har hört om billiga Converse, så jag får se om jag kan få telekontakt med Mackan och höra om jag ska fynda åt honom kanske? Eller om jag bara tittar och kanske shoppar till mig själv. Är ju annars bättre på att shoppa och fynda åt andra =) Så jag hoppar på Tram nr 17 och ser vart jag hamnar. Hoppas jag även hittar tillbaka, det brukar vara min svaghet !!!

Gubben ska sig ner till stadion och se om han kan få tag i en paddel och en kanot för att få sig ett paddelpass. Han gjorde ett tappert försök i torsdags, men just då slog åskan och blixtarna till så han fick vända på bryggan. Taskigt läge när man längtar ihjäl sig efter ett paddelpass =) Men han gör ett nytt försök idag.

Sen efter lunch startar svenskarna sina semi - och finaler. Och då ska vi båda vara på plats på läktarn =)

Har även hört hemifrån att Olle skaffar sig olater ! Han plockar ur alla fina stenar ur krukorna och väcker sin hundvakt Mojja kl 06.00. Mojje är trött. Och morgontrött så han kommer behöva semester när vi kommer hem !!

Ha en bra dag, det tänker jag ha !!!!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Hoppas du hittade några fynd vännen =) Var själv och shoppade idag =) Lägger upp vad imorgon på bloggen förhoppningsvis =) Kram

2011-07-02 @ 22:12:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0