Hinner inte,,,

Jag hinner inte riktigt med det jag ska.... jag vill blogga om SÅÅÅ mycket. Men det finns inte tid. Det händer massor här som jag riktigt känner i kroppen att jag vill skriva om men det går inte.... det är mycket som ska ordnas varje dag , som kanotmamma och kanotsambo. Jag vill skriva om Mackan, gubben, Jossan, Barsken, Ollebadet, Lymmeln, solen, regnet, blåsten och om hur få bajjemajjor dom har här.... Och jag vill lägga in flera fina kort. Bla ett på när Svanqvist grattar Bars efter hans fina vinst. Och finfina kort på junioren =)

MEN DET KOMMER....................... snart =) Kram

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

ibland blir det så mnen vi finns kvar vännen =) Jag känner att jag inte hinner kommentera som jag borde, ligger massa efter med kommentarer =) Kramar

2011-07-15 @ 00:16:40
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0