mmmm så ska det se ut !

Jamen såja..... HAHAHAAA min bror fick pisk i Äventyrsgolfen !!! Hahahahaaa.... JAG VANN !!! HURRA !!! Hiihii
Jag tycker om att vinna. Det är inte det viktigaste, jag har inte nån jobbig vinnarinstinkt. Men när det gäller att vinna över min BROR då är det på liv och död. Inte för att jag känner att det är viktigt att vinna, utan för att det är viktigt att HAN inte vinner. Han är nämligen världens sämsta förlorare. Och det är sant. SÅÅÅ sant =)

Och idag vann JAG. Och det är nog extra jobbigt, att få pisk av lillasyster! Han ville minsann gå en returmatch direkt men den karamellen håller vi på ett litet tag. Vi får ta en annan bana nästa gång och se om han har bättre tur den gången. Men det har han nog inte. Jag håller nog formen ett tag till. Den har varit här ett tag nu ju !!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

det är verkligen roligt att vinna över såna personer =) Haha snyggt jobbat vännen ;) Kram

2011-07-20 @ 11:08:59
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0