Bättre sent än aldrig....

Jag VET att det är väntat... Massa coola kuliga fräna fräcka fula fantastiska och underbara bilder från The White Party.
Alltså kameran var ju fri denna kväll.. Blev en del roliga bilder av detta.
Även en del i grodperspektiv som kan diskuteras om dom är så smickrande :) Men roliga är dom i alla fall.

Kvällen var en HIT.... En superhit ! Jag är så SUPERNÖJD och så SUPERTACKSAM för att jag fick fira så här.
Kunde inte varit bättre.... Kanske kan jag vara fräck och ha en till NÄR jag faktiskt fyller år sen ?? Eller ?
Det får man väl ???

Tack alla fina goa rara underbara fantastiska och snygga vita varma vänner som firade mig i lördags !!!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Så härligt det ser ut :)

2011-06-14 @ 20:18:42
URL: http://michaelalindblad.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

Äntligen =) Vad jag väntat =) Ser ut att ha varit en kanonkväll!! Kramar

2011-06-14 @ 20:24:00
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Kajjan

Wiiihiii - vilket party!!! Och jäklar va snygga vi är på gruppfotot - som nygifta brudar allihop!! Jag tyckte verkligen det var sketasköj! Tack Lötten för en kanonfest! Och JA - man får ha fest en gång till! :)

2011-06-14 @ 20:48:49
Postat av: AK

Ja jösses vad kul det var!

Fattar inte hur sent det blev...

Tack igen för att jag fick komma på årets fest!

2011-06-14 @ 22:34:55
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Mia

Oj oj oj!!!! Party on :))) Håller med Kajjan man får självklart ha fest en gång till!!!!!!!

2011-06-14 @ 23:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0