Karnevalen

I studenttider här i lidköping så har dom karnevalen ca 1 vecka innan studenterna springer ut. Det är för hela gymnasiet och det är verkligen roligt att åka o titta på. Massor av folk varje år som kantar vägarna som dom går på. I år var det väldigt mycket olika och genomtänkta teman tyckte jag. Väl arbetade teman. Och bra musik.

Vår grannpojk går första året på gymnasiet och i eftermiddags hade dom förfest här hos honom. Helt plötsligt dundrar det bara till. Då hade det kommit en bil med ett stort släp och lastat av en riktigt STOR stereoanläggning med eget bensindrivet elverk. OMG säger jag bara.... det var så jag fick hålla i rutorna på terassen :) OCh när vi sen var nere och kollade alla klasser så kan jag lätt säga att vår grannes klass HADE den allra bästa stereon. Dom hade hyrt den från något företag som kom och satte ihop den här. Undrar om den kan få va kvar tills min babe-fest på lördag? Fast då blåser väl våra vita kläder av... vore ju en syn för gudarna !!!!

Det var så mysigt på stan så jag kan allt erkänna att det vore kul och få gå på gymnasiet igen !!!!!



Bästa stereogänget kan jag lova !!!



Kanot-Freddans gäng !!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha bästa stereogänget är min klass Lotta!

Alltså KanotKarros! :)

2011-06-09 @ 08:16:00
Postat av: Lôtten

Åh Karro !! Var du nästan hos mig på förfest med andra ord ?? Ni rockade , Helt klart !!! :)

2011-06-09 @ 11:15:27
URL: http://lottensplace.blogg.se/
Postat av: Karolina

Det kan du hoppa upp och sätta dig på att jag var!

Tänkte nästan att jag skulle gått och hälsat på dig, haha :)

2011-06-09 @ 12:23:27
Postat av: Lôtten

Det skulle du såklart gjort !!!! Så kunde jag fått följa med till Kalle o ha kul !! :)

2011-06-09 @ 12:29:12
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0