White-party-dress

Alltså jag hade ett stort problem. Jag har ju en sk Babe-fest i morgon och har ju bjudit in till ett White Party. Och jag hittade en fin klänning som jag skulle ha på mig när mina fina vita gäster kom. Helt plötsligt nu, efter att den hängt och lockat mig i ca 1 månad i garderoben så ångrar jag mig. Bara kände i dag på morgonen att NEJ jag ska ha en annan klänning. Så ut och shoppa. Stackars mig :) Och jag hittade ganska direkt med lite proffsig hjälp den klänningen jag kände för. Idag. Frågan nu är ju : Vad händer i morgon ? Vilken känner jag för i morgon bitti ????

Jag tror klart att klänning nr 2 är den som sitter på mig när mina fina vita gäster kommer i morgon. Och om det mot förmodan skulle vara klänning nr 1 så gör det inget. Jag kommer minsann använda dom båda massor för båda är riktiga Lôtten-klänningar. Och tro det eller ej - ingen är inköpt på Mingla i Finspång utan här i stan !!

Och ANNSO - jag fick köpa nya trosor bara för att kunna ha denna klänning. :) Jag tror du förstår vad jag syftar på :)

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Rolig du är =) Men shopping är ju skoj så det gör ingenting ;) hihi Hoppas ni får en rolig kväll =) Kram

2011-06-11 @ 17:43:14
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: AK

jaha? Vilken var det du hade då? Hur som var den skitsnygg!

2011-06-12 @ 21:19:48
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Lôtten

Nr 2... :) Tack !

2011-06-13 @ 15:38:55
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0