Bajspåsar :)

När man har hund får man sjutton plocka upp efter den. Och då menar jag såklart inte när man är i skogen o går med den utan när man är i tätbebyggt område och nära stigar och cykelbanor. Hellre plocka upp 1 gång för mycket än 1 gång för lite.

Och det kan ju då vara kul att göra det med lite humor! Så man slipper dom svarta tråkiga ibland. Vi brukar köpa bajspåsar på Häromi. Där finns lila, blåa, gröna och rosa.

Men nu har jag hittat en sida på nätet som också säljer färgade påsar. Men med mönster på! SKITkul helt enkelt. Så nu har vi beställt rosa med hjärtan, blåa med ränder, svarta med dödskallar och lila med graffititryck !

Skönt att plocka upp det med fina påsar :)


Kommentarer
Postat av: ewelina

tack så mycket! :)

ja , jag vet det tyvärr, men nu ska jag inte färga det på ett tag , så att håret får andas lite :) <3

2011-03-13 @ 20:18:19
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0