Morgonbak

Kunde inte somna om idag så jag var uppe redan strax efter 06... Är det en varning på att jag håller på att bli tant? Kan ju vara därför jag är SÅÅÅ trött redan halv 8 på kvällarna.. kan ju inte sova på morgonen.. Så idag har det varit en väldigt effektiv morgon här hemma. Plockat i tvätten, plockat ur diskmaskinen, rastat Olle, dushat, färgat bryn och fransar, bloggat, stickat, ätit frukost och bakat en mjuk pepparkaka.  huu... vad händer?

Har tagit mig en smal smal skiva av pepparkakan. Det var perfekt. Nu ska jag snart sminka på mig lite för ett besök hos frissan och sen iväg på dagens roadtrip. Olle ska vara hos familjen Johnsson i filsbäck. Där har han det kanon. Är skönt med en hundvakt som man vet det funkar så fint hos. Då kan man slappna av helt :)


Kommentarer
Postat av: ewelina

vi ska vara hundvakt!

:D

2011-03-11 @ 09:36:08
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0