Skam den som ger sig..

Håller på o lär mig hur man gör tidsinställda inlägg här i bloggen. Måste ju lära mig allt !

Jag kunde... finfint tänkte jag. Pysslade lite med annat och gick tillbaka till bloggen och kollade och WHAT - där var dom 2 inlägg som inte skulle visas nu.... SHIT !

Och jag kunde inte ändra dom , så jag fick ta bort dom helt. Det ena inlägget spelade kanske ingen roll men det andra var en hemlis tills på fredag kl 14.30 så det FICK INTE synas nu ju !

Men nu har jag gjort om dom.... det ena kommer ikväll kl 20.00 och det andra som sagt på fredag kl 14.30.

Men det kommer såklart massa andra inlägg imellan.. vill ju bara lära mig medans Linda, min blogg-guru ännu har tålamod med mig :) Jag blir lite snurrig ibland ....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0