Vin och vindruvor = kärlek

Det är en väldigt trött och go o glad Lôtten som sitter o degar i soffan i Kläppen. Idag har solen strålat hela dagen och det har varit precis lagom varmt. Snön är perfekt och backarna väl i ordning. Idag har det blivit en hel del skidåkning. Och det är solklart att man ska passa på när solen riktigt steker. Lite färg i ansiktet har det blivit!

Och idag har jag varit barnvakt åt Linnea och Wilma många timmar och det har gått jättebra. Wilma var på skidskola i 1½ timme också under den tiden och då var jag och Linnea och stod och gömde oss brevid backen så vi kunde smygtitta ;-) Vågade inte visa oss för Wilma ifall hon skulle få för sig att inte vilja vara med. Men det var ingen risk. Hon hade jättekul och var jätteduktig. Men vi har bytt skidor åt henne tills i morgon. Vi tar lite kortare så det blir lite lättare att svänga och bromsa då. Dom andra var allt lite för långa tyckte vi.

Nu har jag inte träffat Mackan på JÄTTELÄNGE. Jag håller på att längta mig fördärvad... På fredag åker han hem från Berlin till Nyköping. Det är bra, då kan man i alla fall prata lite mer i telefon. När han är utomlands så försöker vi att inte ringa eller skicka massa sms, det kan va skönt att få vara ifred ibland utan att föräldrarna bombar med sms eller samtal ju... Jag förstår det..  MEN NU LÄNGTAR JAG ! Och inte får jag träffa honom förrän han kommer hem helgen innan påsk.... Då ska jag krama massor på honom... Länge.. och hårt !!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Vilken söt skidåkerska =)

2011-03-28 @ 21:04:18
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0