En gång i tiden höll han i pennan :)

När Mackan var en liten skit så träffade jag Perka. En viktig sak när man redan har barn och träffar en ny är att det MÅSTE fungera mellan den/dom kidsen man har med den nya familjemedlemmen. Så enkelt är det bara ...

Och det hade vi inga problem med här. Dom fann varandra omgående och sen har det varit så. Nu när Mackan är "nästan vuxen" är dom som bästa kompisar. Det är underbart och nödvändigt för mig. Det går ju inte annars.

Mackan ritade en teckning en gång till Perka. Han är väldigt bra på mycket min grabb, men rita är han inte så bra på. Men denna teckning blev himlans bra i alla fall. Så bra att vi plastade in den. Den har sen under typ 10 års tid åkt med i Perkas lastbil, sittandes på väggen i hytten. Den har blivit omtalad , detta konstverk av Mackan !!

Nu är den utplockad ur lastbilen. Nu ligger den här hemma och väntar på ett nytt bo. Kanske kan jag få Perka att ta med sig den till kontoret och sitt skrivbord han ska sitta vid nu? Tycker ni inte den hör hemma på kontoret ??



Visst är den jättefin? Det har råkat bli ett däck för mycket men annars är det helt korrekt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0