...

Idag har min lill-Mackan åkt tillbaka till Nyköping. Dax att gå i skolan lite :) Det blir alltid så konstigt tomt när han varit hemma och sen åker igen. Man vänjer sig fort, åt båda håll. Nu träffar jag honom inte förrän den 12 juni.

Känns lite långt just nu men det går fortare än vad man tror i alla fall. Han ska köra en tävling i Karlstad den 12 juni som gubben ska med på och sen kommer dom hem till mig igen. Och då har jag förhoppningsvis piggnat till och städat upp efter min tjejfest jag ska ha hemma här den 11 juni ! :) Det kommer bli kanonkul ju !!

 

Kommentarer
Postat av: AK

Japp, ser fram emot det!

Och sätter mig nu med låtlistan ;) dutti

2011-05-23 @ 21:15:04
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: mia

klart det kommer bli sköj!!!! <3

2011-05-24 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0