Ett brev på posten

Man får vad man förtjänar sägs det.... Just nu är det en jobbig tanke. För vad har jag gjort för fel nu då ????
Vaknar upp idag och ser till min bottenlösa förtvivlan att min Rosacea är tillbaka. Tack för den televerket. Kanonbra tid att blomma ut, med solen, pappas fest, bröllop och min fest i antågande. Kanon... Tack !

Egentligen är jag inte förvånad. Det blir värre när man inte mår bra sa hudläkaren. Och ja, jag kanske inte är så himlans fräsch just nu. Varför är det alltid så att mycket ska ha mer? Både av det bra och av det mindre bra !

Så ut i badrummet och fram med salvan som kanske hjälper. Men som man oxå ska undvika solen av.. :) KUL!

Men nu är det färdiggnällt här på bloggen.... Kommer det fler saker nu tänker jag inte ens nämna dom. Jag tänker inte ens låtsas om dom för mig själv. Nu dissar jag det.... Då borde dom väl försvinna? Eller ?? Kanske skulle jag behöva lite Mackan-terapi.. saknar honom en hel del nu. Eller lite småbabe-terapi i form av Linnea och Wilma. Skulle oxå funka! Lite egentid med barn (stora som små) är alltid energi-kickande !!!

Det är skönt att med facit i hand veta att vi gjort rätt på vägen -
det har blivit en fantastisk ung man av våran fantastika unge !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0