Längesen

Idag efter jobbet ringde Annelie till mig... Vi jobbar ihop, eller i alla fall på samma företag. Vi har jobbat ihop i 20 år men för ca 1 år sen bytte hon skift och började jobba natt. Mycket tråkigt tycker jag. Annelie är en av dom som alltid har funnits där, i bra tider och i dåliga tider. Hon har alltid tid och har alltid ett tröstande och glatt ord att säga. Så jag tog en sväng till henne på fika, dom har köpt hus på tvärgatan från oss :) Hur nära som helst och jag har inte varit där än. Dom flyttade in vid nyår och det är sjukt att jag inte kommit dit än. Men idag gick jag dit. Och gick husesyn och fick en kopp te och kelade med Armani. Dom har köpt sig en söt liten hund. En blandis mellan Chiuaua och Papillon. Han är 4 månader eller nått nu och hur söt som helst. Sen blev vi hungriga så vi tog med oss "Manni" och Annelies gubbe och gick o hämtade min gubbe och så gick vi till kvarterets pizzeria och slängde i oss varsin kebabtallrik. Den satt fint den. Nu blir det inte så länge tills vi ska umgås igen. Annelie är nämligen en av dom galna brudar som ska på fest hos mig nästa lördag. Hon är såklart en partyhöjare !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0