Varde ljus

Vi har lite jobbardag här hemma idag. Betar av en del saker som inte riktigt hinns med annars. Idag blir det uppsatt spotlights på terassen, och det kommer vara så mysigt att sitta där på kvällen nu. Och sen ska vi sätta upp rullgardiner i vardagsrummet. Vi hade persienner förut men så bytte vi fönster förra sommaren och då valde vi kasettfönster där det inte kan vara persienner i. Utan då hade vi fått lägga dom innanför, och det ville vi inte. I sovrummen har vi svarta mörkläggnings-rullgardiner, det blir riktigt riktigt mörk och det gillar vi. Speciellt som vi har morgonsol i vårat sovrumsfönster. Men nu ska det upp vita fina rullgardiner i vardagsrummet. Så vi kan dra ner lite om vi ska bort och inte vill lämna markiserna nere. Kommer bli jättebra, såklart !!!

Sen passar jag på att göra lite fina smycken också. Har gjort ett armband till mig själv som jag kommer att ÄLSKA. Jag kommer nog ha det jämt, för det blev precis ett sånt armband som jag vill ha. Som man kan ha till allt. Och så har jag gjort 2 vita ringar till Kajsa, hon fick 1 för ett tag sen och gillade den så hon beställde 2 till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0