bonanza...

Filmfestivalen fortsätter här hemma. Ibland är gubben med och tittar, ibland får han "jobba" (för mig) under tiden. Han har en tuff patient. Det ska förberedas för i morgon ska han jobba! Så nu får jag vackert klara mig själv i 3 dagar. Men jag är verkligen tacksam och glad för dom extra dagarna han kunde få ledigt för att ta hand om mig, detta hade aldrig gått utan honom! Aldrig. Så idag ska han tvätta upp så mycket som möjligt, så det klarar sig tills helgen, han ska dammsuga, handla, rasta av Olle många långa gånger, duscha mig, plocka ner saker från höga hyllor som jag behöver resten av veckan, plocka in ren tvätt, fixa fler filmer, och däremellan serva mig löpande under dagen. Ni hör ju själva - han sliter ont ! Igår satt han i soffan, och helt plötsligt bara somnade han in. På förmiddagen. Det har aldrig hänt förut ! Han är snäll, och tålig i mina humörssvängningar som brisserar! Och dom är många dom, och dom växlar med en hastighet som skulle få den snabbaste blixt att stå stilla =)

Nu på morgonen har vi betat av Spy Game. Det var en bra film, helt klart en jag inte velat missa! Så se den du med!


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Det är det verkligen!

2011-11-29 @ 16:46:59
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: Melinda

Sicken duktig karl! Haha :P

2011-11-29 @ 22:07:00
URL: http://Melindasbeautyblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0