drakar och demoner

drakar på Tv:n och demoner i skallen !! thats life just nu ! Jag betar av film efter film efter film och däremellan försöker jag vara uppe o gå.. runt runt runt i huset. Igår hade vi "duscha-skrikande-lôtten" kväll. Det var en upplevelse för sig självt det ska ni veta. Förbanden skulle bort från såren, och den hårda hemska korsetten var inte att leka med innan den skulle på igen , det lovar jag. Självklart blev det en titt i spegeln också, och då kom tårarna. Tårar av glädje, förskräckelse och tacksamhet :/ Och rädsla, för nån gång måste jag ju sluta med dom värktabletter jag får äta nu, och hur ska det kännas då så som det ser ut ! Men det kommer bli så bra ! Jag kommer bli så nöjd, eller det är i alla fall det jag tror idag. Och så skönt att slippa den extra smärtan =) Jag har ju smärta och värk ändå så det räcker , jag kan nöja mig med den jag har , vill som sagt slippa den extra smärtan! Jag såg filmen Black Swan häromdagen. Hade så höga förväntningar och har verkligen sett fram emot den och blev inte alls nöjd. Var inte alls som jag hade trott och jag tyckte inte den var bra alls. Idag har jag tittat på Draktränaren, en tecknad film. Superbra ! Så bra att gubben nu har satt på den och vill titta han med. Så det blir andra gången direkt för mig nu =)


Kommentarer
Postat av: AK

urk urk jag lider med dig. Men sår läker fort! Hejja! Och stor kram!

2011-11-28 @ 22:46:21
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0