Onsdag

Idag har jag haft lite förberedelser för mig. Jag har lagat lite mat till matlådor som jag ska ha i helgen och nästa vecka. I helgen är gubben hemma men, han är om man ska vara brutalt ärlig, inte varken road eller superbra på att laga mat =) Så jag har förberett mig lite så jag säkert får mat när jag kanske inte kan/orkar laga själv just då. Och sen har vi gjort stan lite... också lite förberedelser. Jag börjar känna av att det är dax i morgon. För min operation. Jag mår illa hela tiden, av nervositet. Har ätit det sista nu, i morgon bitti blir det bara dricka, för då är fastan igång. Och dom sista timmarna i bilen blir det inget alls längre, men det spelar ingen roll, jag är nog inte i skick att varken äta eller dricka i morgon. Om jag redan mår så här nu menar jag. Jag tog en lång lång skön promme med Olle och Ove och Mireille förut och då klarade jag av att skingra tankarna den stunden. Det var guld värt. Annars pendlar jag mellan hopp och förtvivlan, skräck och förväntan, panik och förtjusning !! Men det ska bli så jätteskönt det här. Jag har samlat mod många år! Jag har också en magsjuk son i Nyköping, det känns ju sådär. Det gör ont i mammahjärtat att inte vara hos honom när han är så sjuk. Men han klarar sig fint säger han. Han dricker och är nog igång med maten nu igen så det går framåt för honom. Lillungen .... Och jag har lovat att ringa honom i morgon kväll OM jag är vaken. Kanske sover jag mig igenom hela kvällen och natten ?? Jag vet ju knappt, jag har bara varit sövd 1 gång, och då var det en jättekort stund för att dra ut en visdomstand. Nu tar det mycket längre tid, upp mot 3 timmar, så jag antar att det är lite annorlunda då eller ? Men det kommer gå kanonfint. Jag har ju gjort allt jag kan för detta. Och läkaren verkar jättebra !!

Så ha det så gott..... återkommer när jag vaknat =) Kram


Rullade köttbullar för brinnande livet !!


Gubbens sista måltid innan min operation !!!!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du finns i mina tankar Lottis. Detta kommer gå jättebra! Glöm inte att du är bäst Kramar Rebecka

2011-11-24 @ 20:49:04
Postat av: 113

Lötten då, jag måste till slut fråga. Vad är det för operation?



Jag läser om att du inte mår bra och det gör ont i mig.

Hoppas allt blir bra.



KRAM

113

2011-12-14 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0