Rasbra

Ja så kan man se det !!

Har vägt mig och mätt mina mått = midja , höfter och lår.

Allt har blivit lite mindre och vikten har börjat röra på sig igen.
Är det äntligen så att kroppen ger vika ?
Tänker den äntligen släppa mig från denna platå ?
Eller är det bara en bra vecka ?

Skit samma - jag är glad vilket som.

Måtten går sakta men säkert smått neråt och Vikten hade denna veckan rasat.

8 hekto på en vecka !
Och veckan före den 3 hekto !

För några av er kanske detta inte låter så mycket men när man är nästan klar är detta mycket.
Jag slåss ju bara mot finliret nu om man säger så, jag skulle kunna gå ner enligt alla "experter" men jag vill ha mina former.
Jag gillar former. Så visst skulle jag kunna ta 3-4 kg till utan att själv tycka det gör nått eller blir för mycket, men det får komma om och när det kommer. Trillar dom av , av det jag gör idag - så visst ! Då välkomnar jag det då =) Utan förväntningar !!


Kommentarer
Postat av: AK

klokt!

2011-11-11 @ 10:26:59
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: Viktkamp

2011-11-12 @ 19:38:02
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Viktkamp

oj råkade skicka utan att skriva något =) haha



Skulle skriva att jag tycker det är superbra =) Du är grym gumman!! Kramar

2011-11-12 @ 19:38:33
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Du är grym Lotta! Jag hejja från soffan med handen i godispåsen

2011-11-16 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0