Skithunden

Han är verkligen det !! Han kan verkligen inte hålla sig från diken och lerpölar och jordhögar. Och han är en smygare.... han passar på när han tror att jag inte ser honom. Då försvinner han snabbt ner i skiten och kommer upp när jag blir smått ilsk med ett glatt grin !!! Och JAA han kan hånle han. Med både ögon och huvudrörelser. Och med hela kroppen egentligen =)

Nått som ändå är lite smått roligt i denna skit, är att han lärt sin lille hundkompis Ove att också bada i skiten. Och att äta hästskit. Men här är Olle bättre, han vill äta lika mycket men slutar när han hör min ton =) Ove snaskar lungt vidare fast hans matte gör allt i sin makt för att få honom att sluta. Så den ena badar i skit, den andre äter skit!! Och OJ vad vi älskar dom !!

Här får man minsann sig en rejäl tvätt när man badat i skiten !!


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

haha, behöver duscha min kära hund hela tiden! Han rullar sig gärna i bajs och liknande. Men det värsta är att han badar i allt. Vattenhund som han är så tar han första bästa chans att bli blöt. För han spelar inte vattnets renlighet någon roll.. längtar tills snön kommer då de bara blir blöta och inte så leriga :)

2011-11-23 @ 20:24:58
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0