smått med ångest

I morgon är det fredag och det betyder vägningsdag för mig. Jag har liten ångest för detta i morgon. Brukar se fram mot detta, men jag har varit dålig denna veckan och varit hemma med feber och ont och snuva och utslagen. Det betyder ju tyvärr väldigt dåligt med motion. Ove med matte tog med mig ut i skogen en sväng igår men annars har det varit tunt på rörelsefronten. Min Olle är rastlös om man säger så. Fast han fick en löparrunda av husse i tisdags, tur var väl det att han var hemma en sväng, för jag var redan i måndags undrande över hur denna vecka skulle gå med en så rastlös hundsing ! Idag har vi tagit 2 korta svängar, så han är ganska nöjd. Blir med skräckblandad förtjusning jag kliver upp på den hemskbra vågen i morgon bitti !

Jag har börjat skriva julklapps-lista. Jag önskar mig 1 st Islandshäst med skötare och stall. Rätt inriden såklart !! Tack =)



Kommentarer
Postat av: 113

Man FÅR ha dåliga veckor. Man kan bli sjuk. Då ska man inte ha dåligt samvete!



Åh, jag vill också ha en isis!

2011-11-16 @ 13:07:16
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0