Jag har fått en BloggAward

Jag har av en söt och go bloggvän fått en Award och som jag förstår förpliktigar det att göra en sån ! Så efter många dagars blogguppehåll kommer den här. Jag har inte fått någon sån förut så förlåt om jag tagit lite tid på mig. Vi har haft problem med vår nya dator, och så har junioren varit hemma i helgen och då har jag prioriterat tiden med honom istället. Men nu är jag tillbaka på bloggarbanan igen ! Här för att stanna... Promise =)
Så nu kastar jag mig in i dom frågor som jag ska svara på. Awarden fick jag av Emma !!! Tack fina Emma!!

Vilka bloggar följer du ? Hmm - det är lite olika, beroende på vad man själv är i livet just då. Men några som jag läser varje dag är då Emmas viktkamp och Lindas studentliv och Jossans kanotande

Vilka är dina favoritfärger ? Jag är väldigt svag för den roliga och variationsrika färgen svart =) men gillar väldigt mycket brunt, blått och rosa också! Och vitt har växt fram oxå ! Beror oftast på säsong och till vad !!! 

Favoritfilm ? Hmm.. A Beautiful mind är en stor favvo. Och The green mile. Och så klart Twilight !!
Vem kan inte älska dom ?? 

Vilket land / vilka länder drömmer du om att besöka och varför ?  Och hur långt inlägg får man göra är frågan ?
Jag ÄLSKAR ju att resa. Överallt och bara därför !! Men det finns väl några.... USA.... Mexico.... Vietnam.... Kambodja.... Hawaii.... Seychellerna...  Och vaddå varför ? För att resa är den extra goda kryddan i livet. Uppleva allt deras, på deras vilkor. Jag vill inte ha lyxsemester. Jag vill uppleva. Känna och känna på... Vill prova själv och se vart det leder. Gärna med ryggsäck nästa gång =) Längtar redan ... 

Och nu så ska man visst skicka 5 stycken Awards vidare. Emma bör väl då vara utesluten men hon kommer få en utan att behöva göra något vidare med den . Bara för att hon är den hon är !! 
Emma 
AK   
Linda   
Michis   
Emmiev  

Det finns en spännande tanke bakom dessa val.... Kram på er alla, ha en skön måndag !!



Kommentarer
Postat av: 113

Jag fick också den där av Emma, men har inte hunnit (läs: orkat!) skrivit den än.



Sv: ja, nya tag! Nu är jag inte med på om du har någon utmaning på dig själv (fy mig!) men jag tänkte köra sockerfritt i en vecka och sen (kanske) få äta något och sen börja om igen med sockerfritt!

2011-10-11 @ 09:58:34
URL: http://hundratrettonkilo.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

tack söta du <3

Pss.. vinnaren i min tävling har dragits, kolla in och se om just du vunnit =) Kram

2011-10-16 @ 21:00:12
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0