Solen skiner - himlen är blå

Och det ÄR så skönt att leva då ! Har en härlig lördag... riktigt härlig. Började dagen men lång skön frukost med gubben och hunden . Sen åkte jag o hämtade mamma och så tog vi en runda på torget. Fick köpt ost och ägg och en hel del blommor. Det ÄR dax att byta ut blommorna på trappan nu, jag vet ! Sen fick pappa sig en klippning och sen tog jag bilen och åkte ut till svärmor i deras härliga stuga. Där var Olle och väntade på mig, gubben tog med sig honom dit ut, när han skulle ut och ta upp båten. Och det var sååå fint och skönt där ute. Det är det ju alltid men idag var det jättehärligt att få komma dit. Det var länge sen vi bara var där. Jättegött! Så jag tog Olle på en promenad medans vi väntade på maten. Där blir vi nämligen också bortskämda med mat varje gång vi kommer =) Det kändes nästan som en jätteskön tidig vårdag idag ! Det är en härlig höst iår faktiskt! Nu är jag hemma igen, kollar Facebook lite för att se om Mackan kanske är online så jag kan få höra lite hur det är. Vi fick ett sms förut så vi vet att lyftet är grymt, tävlingsplatsen häftig och värmen skön! Fast inte i klass med Thailand! Och det förstår jag - vi i vår familj älskar thailand så det är nog tyvärr inte mycket som slår det ! Nu ska jag snart gå ut i solen igen, för att plantera blommorna jag köpte. Och fortsätta njuta i solen. Ni går väl ut idag väl ???


Om en vecka har Mackan och Jockes lopp gått.. Spänd förväntan och glädje råder framåt nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt det låter!! Jo, en skapligt lång promenad med Nova har det allt blivit :)

2011-10-15 @ 15:25:48
Postat av: Helena

Vilket fint hår du har

2011-10-16 @ 18:09:00
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0