Söndagsblogg om lördagsshop

Jag hänger inte alltid med i svängarna.... I dag är det söndag och jag jobbar bara i morgon sen har jag ledigt resten av veckan. Det ska bli jätteskönt. Gubben har ledig vecka så jag har tagit ledigt jag med. Kanske kan vi röjt en del i källaren, fixat lite på Mackans bil och även lite smått på våran bil innan besiktning på torsdag. Och så har vi lite annat i kalendern, lite läkarbesök och klippning och som vanligt en massa promenader =)

Igår var vi o skövde på Mediamarkt och skulle klaga på våran nya dator. Vi har ju haft problem med den sen första halvtimmen vi hade den. Men förra gången vi var där och klagade så var dom inte så hjälpsamma. Men nu hade jag hittat ett sätt att visa vad datorn gjorde för konstigt. Så nu kunde vi sätta på datorn där, och visa vad den gjorde och då sa han - ni får en ny dator av oss !! Jippieee... så nu har vi en annan dator, en bättre. Och vi är mer än nöjda. Hoppas vi fortsätter vara det. För denna känns skitbra.... Härligt när man får rätt !

Och så shoppade vi lite annat... Jord, blommor, mysoverall, mössa, HV71-glögg och lite mat ! Mysoverallen har jag tänkt på länge. Det är en sån i plysh... låter läskigt men den är jätteskön. Den ska jag bo i när jag är nyopererad är tanken. Så ser jag ändå något normal ut om det kommer nån hit, men är ändå mjukt klädd !!

Idag har det jobbats, och ställt in husvagnen för vintern. Nu dricker vi glöggen och ska titta på Pan Am !!!
Ha en skön söndagskväll.... det har ju jag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0