Stalltjänst

Måndag idag. Jag är ingen fan av måndagar... Men idag har ändå gått fint. Jag kunde ju såklart inte sova alls i dag på morgonen, gick morgonprommen redan klockan halv 7 och då hade jag ändå gjort lunchlådan till jobbet innan den prommen. Men det var ju väldigt ljust ute så tidigt. Hade gärna sett att vi slapp hålla på o ställa om klockan titt som tätt men men.. jag kanske håller på att bli gammal ? Nej.. det är nog bara hösttröttet som hittat hit !

Nått annat som hittat hit är hemskt utklädda barn. Men där satte Olle ner tassen. Vi öppnar inte dörren mer ikväll.

Och efter promenaden i spåret i eftermiddags så stannade jag till i stallet och hälsade på Vilma och hennes mamma Maria. Det var alldeles för länge sen kände jag =) Jag gillar ju stall, hästar och den miljön och att då få åka och titta på vårt fadderbarn Vilma - då blir det ju inte så mycket bättre. Och det var så roligt att se hennes framsteg. Hon har blivit jätteduktig! Följsam och fint... Och Vilma om du läser detta : Du föll inte alls så mycket framåt idag !! BRA jobbat tjejen !! Och idag hoppade dom.. det var hur kul som helst att se !!! Ponnys är ju alltid ponnys =) Så är det bara !!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilma tackar sin bästa faddermamma för finfint beröm...:)

2011-10-31 @ 20:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0