Stora problem

Ojojojojoooooj vad jag blir irriterad. Jag hatar när det krånglar. När vi var i jönköping i fredags så var vi inne på Media Markt och köpte oss en ny dator. Vi har haft en stor stationär som dog för ett tag sen. Och sen har vi över sommaren bara använt våran lilla 10". Har funkat, men inte i längden så vi fick köpa en till nu. Den kan nog bli jättebra men när vi hade haft på den i ca 30 minuter så blev skärmen svart. Jag fick stänga av och starta den igen. Samma igen, flera gånger... Så vi fick använda den i sådär 2 timmar, sen var det att i söndags åka till Skövde och lämna in den. Vi hade en häftig diskussion med killen där men kom såklart igen vart. Han lovade i alla fall att göra en mjukvaru-uppdatering. Så kunde vi hämta den sen. Funkar den inte efter det KANSKE det är fel på hårdvaran och då får vi skicka in den. Jag frågade vad det skulle vara för fel annars ? Ja man kan ju vara ovarsam. Vaddå - Vi hade använt den i 30 minuter! Jo han höll med. Men sen ringde han och den var klar så idag fick jag åka hämta den. Så nu provar vi igen. Han säger att till 95% är det alltid mjukvaran det är fel på så ...

Och i fredags då i Jönköping så var jag hos den privata kliniken som ska göra min operation. Härligt. Det verkar jättebra och jag känner mig väldigt trygg med att det är just den doktorn som ska göra det. Och han sa att gubben visst kunde får vara med en stund på morgonen innan operationen och även komma o hälsa på en kort stund under kvällen. Så det blir jättebra. Då får jag ju alla bitar jag kunnat önska mig !! Härligt =)

Och jag har fått en Blogg-Award. Väldigt kul och fint av Emma. Känns väldigt speciellt. Och man ska liksom skicka vidare den, men jag har ju som sagt varit datorlös ett tag här och det har varit kalas hela helgen så DET KOMMER. Jag hoppas jag kan göra den i morgon, när jag jobbat. Vill åt lite bilder och länkar i den andra datorn bara =)
Så i morgon, Emma, om du läser detta... Jag har inte missat ditt inlägg eller glömt. Jag är bara lite seg !!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan va trist med datorn, Lôtten! Men skam den som ger sig - trôkigt att det är i Skövde bara....och FAN va gôtt med Jönköping!!! Vet att vi inte hann dit när vi pratade imorse, för jag var så självupptagen med mitt men vi kommer väl dit??!! KRAM <3 <3

2011-10-03 @ 19:01:35
Postat av: Lôtten

DU är ALDRIG självupptagen !!! allt har sin tid - vi kommer dithän stumpan !

2011-10-03 @ 20:48:42
Postat av: Linda

svar: När du vill!

2011-10-03 @ 21:49:04
URL: http://headlong.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

spännande med op =) när blir den av? Kramar

2011-10-05 @ 20:20:25
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Viktkamp

Finns en tävling i min blogg om du vill vara med =) Kramar

2011-10-09 @ 22:29:24
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Emmie

Åhh, hoppas att datorn håller sig krångelfri nu :)

2011-10-10 @ 10:22:58
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0