Internetshopping

Jag shoppar.... på internet. Brukar inte göra det så ofta, tycker alltid det är bäst att känna, prova, kolla och vända och vrida på saker innan jag handlar men nu har jag tråkigt och då får jag väl shoppa lite online så att säga =) Idag gick shoppingen via Miss Mary. Har ni handlat där nån gång ? Ibland har dom jättefina BH's och ibland är det bara tantigt. Men idag hittade jag en som jag tror blir bra. Med en matchande trosa till såklart =) Men som sagt, det återstår ju att se när den kommer hem och jag får vända, vrida, känna, prova och klämma lite på den !!!

Jag tror den blir skön på mina axlar. Den är ju som ni ser lite bredare på axelbanden men är ändå lagom söt. Det är ju roligt att ha fina underkläder på sig, även om inte så många ser dom =) Men jag vet ju om det och det är det som är viktigt. Den här blir nog jättebra att ha tex på jobbet och när man är ute på kanottävlingar när den ska sitta på hela dagen och belasta axlarna. Då kommer den på tidigt på morgonen och åker inte av förräns sent på kvällen. Och då kan det ibland bli ömt. Och då måste denna vara bra. Den lovar det i alla fall. Så jag hoppas !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0