Maybe some other day

När jag är dålig har jag det jobbigt med motivationen. Det gäller då både mat och motion. Motionen blir ju ganska solklart lidande, då det absolut inte funkar. Inte just nu i alla fall. Nu gör det för ont. Men även maten blir ju extra jobbig då. Jag har inte energi att tänka till =) Låter banalt men så är det. Men jag gör det jag kan för att det ska vara ganska bra i alla fall. Har en kompis som också kämpar nu, och det gör det lite lättare. Man kan ta stöd !! Det blir ju både roligare och lättare. Och man blir mer positiv och det är ju skönt ! Bättre med sällskap!
Men oj vad jag längtar hit !!!!

 


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

då är vi på samma nivå =( Kramar i massor, vi klarar detta tillsammans!! <3

2011-09-06 @ 22:19:58
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0