Nu jäklar

Nu är den här ! Våran DeLyx'an !!! Vi har precis kommit hem med den. Våran läckra husvagn står parkerad på uppfarten nu och den är sååååå stor så vi får knappt plats ! Vi var där, skrev papper, ringde om försäkring, pratade skit, betalade och åkte hem med den. Vi bytte i skara, så vi båda skulle få känna på den. Och den går så fint efter bilen. Känns mycket mindre än den gamla vi haft förmånen att få ha i många år nu. DeLyx'an bara hänger med liksom. Men större som den är får man tänka sig för lite mer i svängarna bara. Vi är väldigt glada ! Och jag skulle backa med den och då märktes det skillnad på den lilla gamla och våran nya större. Skillnad. Men det gick såklart bra. Jag är ju en fena på det här med husvagn. När jag är lite bättre i ryggen och benen sen ska den städas och fixas så vi kan ta den på en provtur. Ska bli så spännande. Vi kommer nog älska den !!!

Mer om detta i morgon. Jag ska ta kort på den så ni får se våran läckerbit. Men nu är det mörkt så det blir inget bra. Och vi måste nog sova lite, grabben är på krogen för första gången idag, och kanske ska jag hämta inatt!
Men jag bjuder på kortet som var i annonsen. Ni får hålla tillgodo med det så länge. Ge er till tåls , vänner !!!

Så sov gott.... och vi kommer drömma så sött.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snygging =)

2011-09-06 @ 18:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0