Tittar våren fram ?

Först en up-date !! Min svanskota var inte bruten, utan förenklat, var det var typ min sjukdom som gjorde att jag fick ont. Jag har ju en hel del förbeningar och förkalkningar i ryggen och höfter, (och axlar och skuldror) , så även längst ner i ryggen = svanskotan. Och dom stötarna som jag antagligen blev utsatt för , gjorde att det slet och drog och böjde såpass att jag fick så himlans ont. Och inte nog med det - nu har min sjukdom gjort sig rejält till känna. Nu vill kroppen inte mer. Inte utan att ladda om. Nu vill den vila, tränas och laddas upp igen! Så får det bli !! För hjärnan har helt lagt av. Jag är farlig nu. Jag hänger inte alls med. Kanske ska låta bli bilen ett tag till! För signalerna mellan tanke och handling är sååååå lång just nu. Men det blir såklart snart bättre !! Behöver bara stänga av lite, så det får bli tid för omstart !!!

Men NU - känner ni ? Våren är på väg ! Är inte det en riktig uppladdning så vet jag inte vad ! Värmen är på väg, jag känner det ! Äntligen. Den här vintern har tagit hårt, så det är en efterlängtat värme som kommer nu. Det ska bli skönt att titta ut genom fönstret och slippa känna ångesten av det vidriga vädret som varit. Ska bli underbart att bara ta vårjackan när man ska gå promme. Vårjackan och mössan - det är livet det. Långisarna har faktiskt inte varit på denna veckan, men mössan får allt hänga kvar ett tag till! Jag gillar mina mössor! Jag gillar alla mina närmare 100 mössor !!


Kommentarer
Postat av: Patricia♡

Jag fångade ett fot på körsbärsblom häromdagen, då kände jag att nu är det vår:)

2012-04-26 @ 10:08:22
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

sv: Hihi, jo. Dock låter jag min hund smutsa ner sig, vet de som knappt går ut med sina bara för att det är dåligt väder och så.



Kakstämpeln är från coolstuff.se

2012-04-27 @ 00:02:04
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0