Björnligan

Jag har varit hos Astrid och fått Olle trimmad sista gången inför utställningen på söndag.
Och tanken var oxå att jag skulle rida en sväng, som vanligt när jag är där och får förmånen.
Men idag ville inte kroppen alls. Kände det redan igår, och inatt har det inte blivit många timmars vila.
Idag har jag ju oxå börjat jobba och kände att ska det hålla, så får ridningen stå till sidan några dagar.
Men jag slängde såklart i Diddi och Jazz varsin morot, så dom inte ska glömma av mig helt !!!!
Fina Diddi tror nog hon är en hamster, hon sparade lite av moroten i kinden, till senare !!!
Och såklart har jag fått klappa, pussa, mysa och kela med Björnligan. 5 fina valpar och deras fina mamma!
 

Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

guud vad söta!!:)

2012-08-17 @ 20:17:44
URL: http://geminaarts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0