Fallar ifrån ...

 
Har haft lite blogguppehåll kände jag idag. Inte så att det har varit planerat men har inte riktigt heller fått till det. Jobbar på och håller på. Har haft mycket att göra helt enkelt, så det har fallit ifrån lite bara. Men jag är här. Är ni där ? Har haft mycket att tänka på och mycket att ordna men nu lovar jag att det ska bli som vanligt här igen. Det stora jag håller på med nu är att jag målar grunden på huset. Det är inget kul alls, men blir väldigt bra i alla fall. Så det blir ju liksom kul i slutändan då ju . Grabben är en guldson och hjälper mig . Så då går det ju lättare. Kan vi sitta där, brevid varandra och måla och prata skit. Det känns som det mycket fortare då. Alltså såklart det går fortare när man är två men det känns även som om man jobbar på bättre om man har lite sällskap. Så vi sitter där , han och jag. I morgon ska vi fortsätta. Vi har nog kommit halvvägs nu. Det tar tid. Grunden inte slät utan knucklig. Så OJ vad det tar tid. Och är jobbigt. Men vi kämpar på. Snart så är det helt klart och då kan vi njuta !!! Njuta av att vi har en fin , ljusgrå grund och inte en ljusblå grund !! Nöjda vi kommer att vara då !!

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

man skriver när man känner för det =) Kram

2012-08-22 @ 22:03:20
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: Linda

Jag är här! :)

Svar: det är bra det, webmaster !
LOTTA

2012-08-24 @ 09:16:53
URL: http://headlong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0