Min Dag

Idag fyller jag år, och jag har fått en härlig dag. Bara gjort roliga saker !
Det började med härlig frulle, sen iväg till Bruks SM för hundar . Fina hundar att se på !
På väg hem svängde vi in till Astrid så gubben skulle få se hennes fina goldenvalpar.
Vi fick äran och vara med första gången dom fick gå ut i gräset. Det var jättemysigt!
Och nu på kvällen har vi ätit KEBAB. Den har jag längtat efter i 2 veckor nu.
Det var gött. Nu slappas det på hög nivå här, imorgon kör grabbarna kanotmaraton!
 
Lite fina bilder på valpisarna som vi har kramat och kelat med idag !
 

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

åh så himla mysiga =) Grattis igen finaste Lotta <3 Kramar

Svar: Tack vännen !
LOTTA

2012-08-25 @ 22:50:35
URL: http://viktkamp.webblogg.se
Postat av: 113

Grattis fina du!!

Svar: Tack och jag håller tummarna för dig !
LOTTA

2012-08-26 @ 22:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0