Fredagskvällar

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
25. Favoritsyssla på vilodagen
26. Så sover jag
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att…
 
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna ...
 
En perfekt fredagskväll !!! Då vill jag unna mig att göra ingenting. Jag vill unna mig att krypa upp i soffhörnet, nöjd med dagens ridning, nöjd med dagens promenader med Olle, nöjd över det jag gjort hemma, nöjd med kvällens mat och nöjd över att ha mina grabbar hemma !! unnar jag mig att göra ingenting, uppkrypen i bästa hörnet i soffan ! Det är riktigt fredagkvällslyx det !!!
 
 
Detta är ännu en liten söt sak man gärna unnar sig !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Suz

Snygg ram på bilden!

2013-01-06 @ 12:45:41
URL: http://www.icanrestwhenimdead.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0