15-

Kallt som attan idag.... Men tur att det inte blåser i alla fall ! Jag har inte så ont av kylan som många andra verkar ha =) Jag gillar när det är kallt, för då blir luften torr o fin. Jag lider dubbelt när det är bara lite kallt och fuktigt och rått .... då skriker min kropp att den inte vill va med. Men så här - då njuter jag ändå ! Olle njuter också  ! Han gillar snö. Helst massor av snö, men lite duger det med. Så vi drar på oss termobrallorna och går ut i skogen med honom så han får hoppa och skutta och springa och ha sig. Då är han lycklig !! Riktigt himlans härligt ärligt överlycklig !!! Och som vanligt - så supersnygg !!! We lööööv him !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0