Äntligen Helg

NU tar jag helg. Nu har jag gjort min vecka av jobb. Nu ska det bara göras sånt som är kul ! Och nyttigt !!!
Började helgfirandet med en lång lång lång skön vintrig promme med Olle och gubben. Snön föll så gott ner och det var ljust och fint. Lite blåst men ändå härligt. Vi gick i skogen så jag fick pulsa på ordentligt! Och Olle sprang sig såklart dödstrött, så han har vilat sen dess =) Han har bara orkat vifta lite på svansen , sovandes =)  Sen lite god lunch och sen var jag förtjänt av en skön middagslur i soffan. Det blev inget sovande av men i alla fall en skön vilostund. NU är det dax för ZUMBA !!!! Det vanliga , härliga upp-piggande torsdagsnöjet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0