fattig

som en kyrkråtta är jag idag. Jag och grabben var ju på GeKås i Ullared i går. Och jag hade inte alls jättemycket på min lista. Men det plockades i vagnen. Och mer i .... och ändå mer i !! Och till grabbens försvar ska sägas att det var inte han som fyllde vagnen. Han körde vagnen =) Han köpte ett par lurar till sin mobil och två födelsedagspresenter, det var vad han la i vagnen för egen del. Resten får väl jag stå för. Men det var inte alls bara till mig. Utan vi har fixat 3 födelsedagspresenter, 4 studentpresenter, en del till husvagnen och ett par ridbyxor som en kompis hade beställt. Men resten var väl sånt som jag skulle ha. Fryspåsar, bakplåtspapper, fina bakformar, en del ridsaker, lite hygiensaker. Och nu ska ni få höra + i taket : Jag hittade några blusar ! På GeKås !!! Jag som absolut inte köper kläder där till mig själv. Och jag hittade även linnen. Sånna lite längre linnen. Dom fanns i alla färger och det blev några stycken =) Dom kostade bara 30 kronor styck, så det slår ju t.o.m H&M's priser. Sen återstår att se hur kvaliteten är, men att ha under på träning eller under tröjor håller dom nog säkert till. Men det drar iväg... man tänker att det är billigt ... och det med ... och så blir det en stor summa i slutet. Men jag har bara köpt sådant vi skulle ha. Bara sådant vi kommer använda. Så i slutändan har vi ju tjänat pengar på att jag åkte. Fasen va vi är bra =) Och inget folk där nästan , och inga köer nånstans. Och ett hett tips till er som funderar på att åka dit : Maten i restaurangen var jättebra. Och man fick hur mycket mat som helst. Mackan bad om en lite större potion och han höll på att inte få i sig allt. Och då är han STOR i maten!



Kommentarer
Postat av: AK

Åh vad roligt!

Jag älskar gekås!

Nästa gång åker VI tillsammans! tycka

2012-02-23 @ 10:26:21
URL: http://bacillen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0