Medlidande sökes

Jag är sjuuuuuk

Och det är lika synd om mig då som det är om karlar när dom är sjuka.
Jag trodde igår att snoret satte igång att rinna ur, det gjorde faktiskt det en stund, men sen satte det sig igen. Jag har helt klart svårt att andas. Nezeril är bra skit. Vet inte om det är så bra i längden men jag är bara inne på fjärde dagen så det kan väl inte vara någon fara än väl ?? Febern har heller inte gått ner , men det släpper väl. Jag fortsätter proppa i mig Panodil så kanske kanske kanske jag kan ta mig till jobbet i morgon i alla fall. Samtidigt så är det ju bra om man inte har feber eller droppar snor i brödfabriken =) Det vore härligt att kunna jobba igen för jag blir så rastlös och uttråkad och fnittrig och flamsig och lipig av att gå här själv. Jag blir ofta sån när jag inte riktigt orkar mer. När det känns som man liksom " ähh va fan " liksom. Tur jag är så redig och normal i vanliga fall då  =) För jag är ju inget fnittrig, flamsig eller lipig alls egentligen :P Eller va säger ni ??


Frukost-buffé


Kommentarer
Postat av: AK

fnittrig, flamsig och lipig :D

Löv jo!

2012-02-28 @ 10:34:48
URL: http://bacillen.wordpress.com
Postat av: jessica

svar: en vecka till på mallorca ! :)

krya på dig :)

2012-02-28 @ 11:57:02
URL: http://jessicaandree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0