Skitmåndag

Måndag igen. Igen ... Hur många måndagar kan det finnas ? Känns som dom är många fler än tex fredagar. Hur är detta möjligt ? Är detta möjligt? Jag gillar inte alls måndagar. Om ni inte förstått det redan. Jag gillar fredagar. Och torsdagar. och lördagar och söndagar. Onsdagar går rätt bra med, även tisdagar. Men inte måndagar.

Denna veckan är min gubbe ledig. Det är alltid mysigt. Vi får gjort lite då. Dom andra 3 veckorna blir det inte så mycket, han är ju bara ledig på helgen då och ligger ute hela dom veckorna. Men var fjärde vecka kan vi få tid att pyssla tillsammans. Det är bra ... Denna veckan grejar vi det sista i tvättstugan, och lite i nya förrådet. Och på fredag hade vi tänkt och åka till tjejerna i göteborg och vara lite sportlovslediga, men synd för oss, dom skulle inte vara hemma. Det var synd, det hade varit superdupermysigt att få vara lite med dom =( Men men ...

I morgon blir det underredsbehandling och skrotning av Mackans gamla bil. Nu får den gå hädan! Nu ger vi upp!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

måndagar är för det mesta hemska men idag var jag ledig så då är det bra ;) tack för dina fantastiska ord i min blogg <3 Kramar

2012-02-13 @ 19:19:19
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0