Working girl

Onsdag idag vänner, och jag är fortfarande hemskt förkyld. Men jag har nästan ingen feber alls längre så i morgon drar jag till jobbet och gör rätt för mig =) Det ska bli riktigt gött att komma igång igen. Men oj vad utslagen jag har varit ... det är faktiskt sant som dom säger - det är nog fasen värre att vara riktigt förkyld än att föda barn. Och då har jag gjort både ock , bara så ni vet ! Nu kan det ju förvisso vara så att efter snart 19 år, så kan jag kanske kanske kanske har lyckats att förtränga en del av smärtan att föda en lång och 4,3 kg tung grabb. Kanske har jag förträngt mina 23 timmars födslovåndor eftersom jag tror att det är värre med en liten förkylning !! Ja det är nog så, att jag faktiskt har förträngt det eftersom jag kan med att gnälla för en liten skiten förkylning !! För jag har nog inte hört nån som faktiskt gått o stupat för en förkylning. Så bit ihop Lôtten !!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0