Äntligen dax igen

Söndagen har varit skön. Jag kan ju tyvärr inte alls sova på mornarna nu för tiden, så jag börjar bli lite lätt irriterad på detta men idag klarade jag i alla fall av att ligga kvar i sängen till klockan sju. Alltid nått ju... Lite go frulle med gubben och sen var det dax att ta ut mamman i spåret. Idag gick vi spåret vid Ågården igen, det är lite mycket snö för att gå på trottoarerna här i stan ... Så jag broddade på mamma och så traskade vi iväg. Hon hade det lite tyngre idag, det gjorde ont men hon slet på. Vi fick gjort hela spåret och BRA GJORT tycker jag! Jag får min lite tuffare motion senare ikväll. För idag är det äntligen dax att börja buggen igen. Äntligen. Det ska bli så supergött. Det är i alla fall det roligaste som finns. Hoppas bara det är några roliga folk där. Och några väldigt duktiga killar / gubbar så man får sig ett riktigt pass och blir riktigt glad och trött :) Men innan det - nu ner i källaren och måla väggen sista gången! Sen är det bara golvet kvar !! Bara o bara ... Men på väg !!


 


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

kul med bugg =)



Ps. ny tävling hos mig =)



Kram

2012-01-22 @ 22:50:58
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0