är så sugen på glass...

Vi försöker få tid att vara i källaren o jobba denna veckan, när gubben har frivecka. Det går sådär... Men lite tid får vi till i alla fall =) Gubben gör hyllor i nya förrådet och jag målar i tvättstugan. Taket är helt klart, och första strykningen av väggarna är klart. Det blir mjukvarmt ljusoliv på väggarna. Ser jättemysigt ut. Så varmt och sommarlikt att jag blir hur sugen på glass som helst när jag är där. Kanske var en dum färg för mig som inte ska äta massa glass =) Och gubben har inte mycket kvar i förrådet, sen kan vi flytta in sakerna där som står i det rummet som ska bli gästrum/mackans TV-rum. Som är nästa projekt på listan..... Det är härligt när det går frammåt. Och i morgon är sista arbetsdagen denna veckan, så lite tid till källarjobb blir det efter det. Och så närmar sig ju helgen... göttigt ! Då vankas det bio, kalas och långa sköna promenader !


Det är svårt att välja färger... Nu ska vi bara välja rätt färg till golvet också !!!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

Du vet att jag vill se foto sen ;) <3 Kramar

2012-01-18 @ 21:00:08
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0