Första dagen

Idag är första dagen på 2012. Och jag har inte några som helst lovade löften. Bara så ni vet... Jag har en del önskningar och förhoppningar men inga löften. Jag har lite svårt för att lova viktiga saker just en speciell dag. Alltså jag tycker det är skitbra om man väljer att bestämma sig för nått och sen är jätteduktig och håller det. Vad jag inte förstått är just : varför just denna dag?? Fast egentligen - denna dag är ju lika bra som vilken annan dag som helst. Jag låter bli just för att det är sån press på att det ska lovas och göras just denna dag. Jag kan lika gärna bestämma mig för nått tex den 3 januari.. alla dagar för förändring är lika bra som någon annan dag !!

Så om du lovat nått , och det sen skiter sig - ta nya tag och börja om. Som en bloggvän till mig säger : Det finns inte ett misslyckande - Det finns en utmaning för nästa gång ! Jag tycker det är jättebra motto. Om man hoppar över staketet en dag, skit i det och fortsätt nästa dag. Ta nya tag helt enkelt. Så bra är du !! Så mycket är du värd!




Kommentarer
Postat av: 113

Jag gillar det för att nytt år - nya möjligheter. Fast egentligen är det ju ny dag- nya möjligheter lika väl!



Gott nytt år på dig sweetie!

2012-01-01 @ 23:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0