Löften är till för att brytas

Eller hur ? Alltså det går jag för idag i alla fall. Annars är jag jävligt känslig för det =) Men idag bröt jag ett löfte. Jag hade lovat min mamma att följa med ner på stan och köpa kläder till henne. Alltså hon skulle köpa kläder till sig och jag skulle vara med som smakråd. Hon skulle bara ha en Bh..... Hmmm.... Det slutade med att hon köpte 2 Bh, 1 klänning, 1 top, 1 kjol och 1 par strumpbyxor. Jättekul. Det var jättefina saker vi hittade till henne. Och jag har bestämt att jag ska inte köpa mig nått nytt alls i klädväg i januari och februari... har handlat en del och nu skulle jag avhålla mig lite. Det gick inte. Inte alls. Jag bröt det löftet som jag gett mig själv. För när vi gick in i en av affärerna så hängde den där. Lotta-klänningen. Den var precis nyupptagen  och den ropade på mig när jag kom in i affären. Högt skrek den : Här Lotta - HÄR ÄR JAG ! Så jag föll .... jag provade den och JAA jag köpte den. Inser nu att jag inte skulle kunnat vara utan den. Jag älskar den redan. Så jag fick såklart köpa mig ett par matchande mörkblå nylonisar till men sen köpte jag i alla fall inget mer .... Ganska bra gjort av mig ändå !!


Jag älskar när dom är avskurna under bysten... Man ska framhäva det man har !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0