Sväng på baken...

Det är ett himlans traskande här hemma.... Bilen står på gården och är fortfarande lam =) Men det är skönt väder ute, ljust o fint av snön och precis lagom kallt så det gör inte så mycket. Och dom väldigt tidiga mornarna jag har, får jag låna mammans bil. Det är skönt... skulle inte uppskatta att gå upp 04:15 för att behöva gå till jobbet så dax på dygnet. Jag skulle antagligen överleva några dagar men som sagt - så dax är kroppen inte på topp så JA jag är tacksam mot mamman. Men nu är det bara torsdagen kvar, sen är söndag nästa gång jag ska ta mig till jobbet och då är nog bilen helt säkert lagad och i fin form igen ! Om ni gubbe får komma hem snart.. Han åkte i måndags morse kl 03:55 och sen har jag inte sett till honom ! Kanske kan han få komma hem i morgon ? Skulle inte förvåna mig, för jag har tänkt att gå o träna i morgon, så det slår väl säkert inte fel att just då kommer han hem, när vi ändå inte träffas så mycket ! Jag har nämligen planer på att i morgon gå på Zumba. Det är en jobbarkompis som leder ett Zumba Bas-pass och det känns som det är en bra start efter operationen. Buggen gick ju fint, fick lite träningsvärk men det har ju ingen dött av än, mig veterligen i alla fall =) Så om jag bara får till det i morgon så Zumba - here I come finally !!! Ska bli så göttigt att komma igång med träningen igen !!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Det ska bli jättekul att ha dig där! Puss puss

2012-01-25 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0