Dålig uppkoppling

Jag har dålig uppkopplingstid just nu. Det är inte så att uppkopplingen krånglar utan tiden för att koppla upp mig fattas =) Det är som det ska vara på ett SM i Kanot ! Tiden räcker liksom inte till . Och när jag får lite tid över, så slänger jag mig i sängen för en stunds vila . Vila för att överleva i deras hektiska tempo =) Men det är såååå kul. Kul att se hur Mackan har utvecklats till en kanon-senior. En nybliven senior som jagar tider och finaler ! En förstaårs-senior som slåss mot alla dom allra bästa i sverige. Och som ändå , trots sin unga ålder, har såpass rutin så han jagar med förstånd. Har förstånd nog att vara nöjd för sin egen prestation, samtidigt som han vill ha mer, och högre placeringar ! Det är underbart att få vara med och uppleva detta.
 
Nått som är mindre kul att se, är att gubben även detta SM lyckas bli sjuk. Ännu ett år som han får fylla sig med Alvedon och vila. Vila mellan loppen som han ändå väljer att köra. Dom han ändå väljer att inte hoppa över. Det är så tråkigt att se, han som också vill vara med och paddla. Att göra det han älskar på sina villkor =(
 
Bjuder på en bild från Seniorernas långlopps-start. Mackan är den som i vitt linne och svart-vit kanot tar starten =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0