Rakt på rumpen

Har ridit barbacka ! Det var hur många år sen som helst, som jag gjorde det. Typ 20 år sen eller nått. Det var på snällaste Diddi jag vågade mig på detta tilltag. Hon är en tålig häst hon, som låter mig hålla på med sånna här tilltag. Med oss var Astrid och Maria såklart. Vi började med att jag red barbacka på Diddi och Maria red (med sadel) på Jazzen och Astrid bemestrade cykeln. Efter halva turen hoppade jag på cykeln, Maria upp på Diddi och Astrid tog över Jazzen. Det kändes som sommarlov. Som när man var liten och höll på så här. Superlyxigt ! Sen in i paddocken och så började vi om. Astrid upp på barbacka-Diddi och jag upp på Jazzen !! Fasen vilken härlig kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0