Wild dog

Idag fyller världens bästa Olle 4 år ! Alltså jag kan knappast fatta att det är sant, tiden går så himlans fort ! Känns som det var typ 2 års sen vi fick våran goding. Jag hänger inte alls med i detta =) Jag brukar säga att när en hund är 3 år, då vet man vad man fått för nått i snöret ! Så är det inte här ! Han utvecklas hela tiden. Det gör ju såklart alla hundar, man tränar dom osv , men Olle behövde det sista året mellan 3 o 4 för att blir "klar " NU vet vi helt klart vad vi har i snöret. Han är tokig till tusen, gladast av alla, busig, ärlig, kärleksfull, smått försiktig, modig och världens bästa Olle !! Finns ingen som han och vi är så tacksamma varje dag för honom !! Denna dagen är oxå dagen då våran gamling Elvis skulle fyllt 15 år. Vi fick ju ta farväl av honom för 2 års sen. Men det är rätt fint, att båda våra fina pojkar faktiskt är födda på samma dag !! Och jag är så tacksam för dom 2 åren dom fick tillsammans. Det var härligt att se dom ihop. Men Elvis är nog där uppe, och ser på oss och tar hand om oss. Och ser till att hans lillebror sköter sig =) Och sköter sig, det gör han ju !!! 

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Åh, så söt!! GRATTIS till Olle i efterskott.

2012-07-14 @ 13:32:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0