Frånvaro

Jag har tappat bort bloggen lite. Inte för att jag inte tycker det är kul, utan för jag har varit så sliten av influensan så det har inte riktigt räckt till liksom. Jag har tänkt och börjat att göra inlägg men sen har inte tanken riktigt orkat gå vidare. Men bättre sent än aldrig i alla fall. Fint att ni finns kvar i alla fall .... jag ser att ni är här ibland ! Det är kul ! Annars har jag inte gjort så mycket. Jag har hostat , hostat , hostat , snorat och varit allmänt skitdålig. Men i helgen fick vi i alla fall träffat lite folk. Beckan och jag slängde in en tur på Kinnekulle på Nordsvenska hästar. Jag red en Tronar. Han var lite ny där, och han var spännande. Underbar ! Han var framåt som tusan och glad i livet. Det gillas. Han hade den längsta och tjockaste man jag någonsin sett. Helt otroligt. Sen kom midsommarafton ! Först småtjejerna :) det var mysigt, vi träffar dom inte alls ofta så det var kul. Sen har vi spelat fotbollsgolf med brorsan och hans tjej. Det var härligt. Ösregn är inte rätt ord, det var blött ända in i märgen efter men skitkul ändå. Och helgen avslutades med en härlig ridtur på Diddi. Jag har fått förmånen att komma till Astrid och rida hennes häst Diddi ibland. Jag känner mig väldigt till-lyxad av detta =) Diddi är en korsning mellan fjording och varmblod och en underbar häst. Hon är toppenpigg utan att vara stirrig. Jag har inte riktigt hittat rätt i sadeln än i hennes korta galopp men det kommer. Vi jobbar vidare för jag får komma tillbaka jag =) Lyxigt som sagt !
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

ville bara rätta lite, Diddi är korsning HALVblod & fjording.

Svar: Det är bra Astrid !!!! Tack !!
LOTTA

2012-06-29 @ 10:03:32
URL: http://www.boisendale.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0